Medelhavet flyttar in...



Förra veckan flyttade min nya "inneboende" in!

Jag har aldrig någonsin sett ett vackrare träd i hela mitt liv!

Det passar perfekt in här hemma & han är så stilig där han står & glänser med sina grön/silvriga blad.




Stor, härlig & formklippt trädkrona....



Enda problemet är när herrn kräver vatten, han väger närmre ett halvt ton. Att få in honom i duschen blir ingen lätt match & knappast något man gör var & varannan vecka precis...



Trädgårdskorgen kommer från Coop Forum, 159:- (fynd!!)
Jag har spraymålat den med en vit, matt sprayfärg för att ge den en sliten look!
Överst ligger italiensk ekologisk pinjebark!

Tänk att ett stycke medelhav äntligen har flyttat hem till mig!
Jag säger bara en sak; LYCKA!!!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0