Prima pastell...



Nej, nu har jag och alla ni andra banne mig väntat länge nog!!

Härmed förklarar jag våren kommen!

Jag struntar i att termometern fortfarande envisas med kyliga grader på nätterna, att vindarna fortfarande kan nypa till hårt i kinderna och att snön på sina håll ligger kvar som en tjock och smutsig matta....
Jag är trött på att vänta!
 Nu är det vår!!!



Skuttade iväg till min vän Malins butik och komponerade ihop en bukett i praktfull pastell för att fira denna härliga och väldigt efterlängtade årstid!! Åh vad det är härligt med pasteller som bara glittrar i ögonen!



Den söta lilla kannan hittade jag på en loppis i helgen!
Den blev min för några guldpengar (LYCKA!!)



Nu tar jag med mig skönaste filten, lilla espressokoppen och en hög med härliga inredningstidningar och sätter mig på balkongen...
Sen är det bara att njuta....

Hur firar du in våren? Berätta!!

Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilket ståndsmässigt vårfirande! Kan inte säga att mitt är i närheten av så mysigt som ditt... Men jag ska inspireras tills våren flyttar sig längre upp i landet! Längtar efter dig ♥

2011-03-31 @ 22:14:08
Postat av: Att vara någons fru

Ja, nu får bannemig våren vara här!

2011-04-01 @ 08:47:55
URL: http://www.attvaranagonsfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0