På verandan...



Under sommaren har vi fräschat till vår veranda på landet. Det kvarstår lite pyssel med att lägga nytt tak & måla golvet, men det börjar ta form & nu kan man njuta här...



Kökssoffan är ett loppisfynd som har målats vit, under locket förvaras kuddar, dynor & filtar när de inte används.



Ljusblåa linnekuddar från Himla, den quiltade pläden är köpt för många år sedan i en liten butik i Danmark.



Skira spetsgardiner från Ikea som kan dras för vid ingången till verandan när man vill vila i skugga & samtidigt slippa mygg & andra flygfän!

Från verandan har man vacker utsikt över ängen! Under varma sommarkvällar är det skönt att ligga på soffan & titta ut över vyerna & se grässtråna vippa ikapp med vinden...



Sommarens finaste buketter plockar jag längs vägkanten på ett litet kick. Blåklockor är en klar favorit & luktärtor likaså! Vas & oljelampa är båda fyndade på loppis för en billig peng!

Här kommer jag att hänga de flesta kvällar som spenderas på landet, mer rofyllt än så blir det inte...

Kramar C


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte uttala mig i ord hur fint det blev <3 <3 <3 Du är så enormt duktig min fina <3

2012-07-24 @ 00:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0